Jméno a Příjmení Telefon E-mail
Předseda
Mgr. David Bodeček

775 592 183

david.bodecek@praha1.cz
Místopředseda
Mgr. Petr Scholz

petr.scholz@praha1.cz
Tajemník
Gabriela Němečková

221 097 578

gabriela.nemeckova@praha1.cz
Členové
Mgr. Karel Ulm karel.ulm@praha1.cz
Stanislav Lazar
JUDr. Zuzana Chlupáčová
Mgr. Petr Kučera petr.kucera@praha1.cz

STATUT VÝBORU

Článek 1

Úvodní ustanovení

  1. Statut Kontrolního výboru Zastupitelstva městské části Praha 1 (dále jen „statut“) stanoví základní rámcové vymezení okruhů činností Kontrolního výboru Zastupitelstva městské části Praha 1 (dále jen „výbor“).
  1. Postavení, jednání, způsob usnášení výboru a další otázky související s činností výboru stanoví Jednací řád výborů Zastupitelstva městské části Praha 1.

Článek 2

 Funkce výboru

  1. Výbor je poradním orgánem Zastupitelstva městské části Praha 1 (dále jen „ZMČ P1“) v oblasti kontrolní.  Je zřízen na základě § 100 zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, v platném znění.

Článek 3

Rozsah a náplň činnosti výboru

  1. Kontrolní činnost výboru se řídí zákonem č. 131/2000 , o hlavním městě Praze.
  2. Výbor zejména:
    • kontroluje plnění usnesení Rady a Zastupitelstva městské části Praha 1;
    • projednává úkoly z Plánu činnosti výboru a konkrétní úkoly uložené výboru ZMČ P1;
    • projednává podněty zastupitelů a občanů městské části Praha 1 adresované výboru;
    • sleduje fungování a navrhuje zlepšení jednacích řádů samosprávy a organizačních pravidel úřadu z hlediska zlepšení kontroly a transparence;
    • spolupracuje s dalšími komisemi Rady městské části Praha 1 a výbory Zastupitelstva městské části Praha 1;
    • zveřejňuje plány kontrol, zprávy o činnosti výboru a čtvrtletní zprávy o kontrole plnění úkolů uložených usneseními Rady a Zastupitelstva městské části Praha 1.

Článek 4

Závěrečná ustanovení

  1. Tento statut byl schválen ZMČ Praha 1 usnesením č. UZ21_0263 dne 18. 05. 2021.

KV schválil harmonogram svého jednání na rok 2022, a to v datech 17. 1., 7. 3., 23. 5., 27. 6., 5. 9., vždy od 16:00 hod.


KV schválil harmonogram svého jednání na rok 2021, a to v datech 25.1.2021, 1.3.2021, 12.4.2021, 10.5.2021, 14.6.2021, 6.9.2021, 11.10.2021, 8.11.2021 a 13.12.2021, vždy od 16:00 hod.

Harmonogram jednání na 2. pololetí 2021: 1x měsíčně od 16:00 hod.

26. jednání dne 11. 10. 2021 – Pozvánka, Usnesení
25. jednání dne 06. 09. 2021 – Pozvánka, Usnesení, Zápis
Mimořádné jednání dne 18. 8. 2021 – Pozvánka (neveřejné jednání), Usnesení, Zápis
Mimořádné jednání dne 10. 8. 2021 – Pozvánka (neveřejné jednání), Usnesení, Zápis

Harmonogram jednání na 1. pololetí 2021: 1x měsíčně od 16:00 hod.

Mimořádné jednání dne 22.6.2021 – Pozvánka (neveřejné jednání), Usnesení, Zápis
24. jednání dne 14. 06. 2021 – Pozvánka, Usnesení, Zápis
23. jednání dne 10. 05. 2021 – Pozvánka, Zápis, Usnesení
Mimořádné jednání dne 26. 04. 2021 – Pozvánka (neveřejné jednání), Zápis
22. jednání dne 12. 04. 2021 – Pozvánka (neveřejné jednání),Zápis, Usnesení
21. jednání dne 01. 03. 2021 – Pozvánka (neveřejné jednání), Zápis, Usnesení
20. jednání dne 25. 01. 2021 – Pozvánka (neveřejné jednání), ZápisUsnesení

Harmonogram jednání na 2. pololetí 2020: 1x měsíčně od 16:00 hod.

19. jednání dne 14.12.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení
18. jednání dne 09.11.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení,
17. jednání dne 12.10.2020Pozvánka, Zápis, Usnesení
16. jednání dne 07.09.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení

Harmonogram jednání na 1. pololetí 2020: 1x měsíčně od 16:00 hod.

15. jednání dne 08.06.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení
14. jednání dne 04.05.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení
13. jednání dne 02.03.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení
12. jednání dne 03.02.2020 – Pozvánka, Zápis, Usnesení
11. jednání dne 06.01.2020 – Pozvánka, Zápis

Harmonogram jednání na 2. pololetí 2019: 1x měsíčně od 16:00 hod. (pondělí)

10. jednání dne 02.12.2019 – Pozvánka, Zápis
9. jednání dne 04.11.2019 – Pozvánka, Zápis
8. jednání dne 07.10.2019 – Pozvánka, Zápis
7. jednání dne 02.09.2019 – Pozvánka, Zápis

Harmonogram jednání: 1x měsíčně od 16:00 hod. (pondělí)

6. jednání dne 03.06.2019
5. jednání dne 06.05.2019
4. jednání dne 01.04.2019
3. jednání dne 04.03.2019
2. jednání dne 04.02.2019
1. jednání dne 07.01.2019