Upozorňujeme veřejnost, že Úřad městské části Praha 1 bude ve středu 31. prosince 2025 a v pátek 2. ledna 2026 uzavřen.

Dne 31. prosince 2025 nebude možné na Úřadu městské části Praha 1 provádět žádné úkony spojené s hrazením poplatků. Důvodem je pravidelné uzavírání účetního roku ze strany České spořitelny, která zajišťuje zpracování plateb pro městskou část. V tento den proto nebude možné realizovat žádné platby, a to ani prostřednictvím pokladny, platebních automatů či terminálů.

To se zásadním způsobem dotkne celé řady služeb, které jsou běžně vyřizovány na počkání. Nebude možné vystavit například duplikáty matričních dokladů ani vydat osvědčení o státním občanství České republiky. Omezen bude také provoz CzechPOINTu, tedy ověřování podpisů a listin.

Z provozu bude rovněž vyřazena centrální pokladna úřadu, stejně jako platební automaty a příruční terminály používané například na odboru dopravně správních agend. Nebude tak možné uhradit ani aktivovat například parkovací oprávnění, o která bývá na konci roku tradičně vysoký zájem.

Platby nebude možné uskutečnit v žádné podobě, což se promítne i do dalších agend napříč úřadem, které jsou s úhradou poplatků přímo nebo nepřímo spojeny.

Z těchto důvodů bude úřad dne 31. prosince 2025 zcela uzavřen.

Shrnutí provozu úřadu na přelomu roku:

  • Poslední úřední den v roce 2025: pondělí 29. prosince 2025
  • Úřad uzavřen: středa 31. prosince 2025 a pátek 2. ledna 2026
  • První úřední den v roce 2026: pondělí 5. ledna 2026