Přihlášky se podávají:

  • osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 1, Vodičkova 681/18
  • poštou na adresu: Městská část Praha 1, Úřad městské části, odbor kancelář tajemníka, oddělení personální, Vodičkova 681/18, 110 00 Praha 1
  • elektronicky do datové schránky b4eb2my

Bližší informace k výběrovým řízením na emailu milada.balkova@praha1.cz.

Konkrétní náležitosti ke každé pozici naleznete v PDF příloze; příp. na úřední desce

Aktuální nabídka:

___________________________

Referent – referentka odboru dopravy

Nejdůležitější požadavky: min. ÚS vzdělání;
Platové zařazení: 9. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 23.110,- až 33.220,- ; osobní ohodnocení;
Popis práce: povolování zvláštního užívání pozemních komunikací ve správním řízení;
Další požadavky a náležitostipdf
Podávejte do: 02.01.2026

Vedoucí oddělení místních příjmů finančního odboru

Nejdůležitější požadavky: min. VO vzdělání – nejlépe finančního, ekonomického směru;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,- ; osobní ohodnocení; příplatek za vedení;
Popis práce: vedení a koordinace agend místních příjmů, poplatků a daní;
Další požadavky a náležitostipdf
Podávejte do: 07.01.2026

Technický pracovník/ce odboru školství

Nejdůležitější požadavky: min. SŠ vzdělání – nejlépe technického směru;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,- ; osobní ohodnocení;
Popis práce: koordinace při běžné správě nemovitostí propůjčených školským zařízením včetně spolupráce s dalšími útvary úřadu na koordinaci investičních akcí. Agenda technické správy kotelen umístěných v objektech, které užívají školy a školská zařízení, zajištění jejich revizí; plánování a zajištění oprav a údržby; kontrola škol a školských zařízení na úseku provozování technických zařízení apod.;
Další požadavky a náležitostipdf
Podávejte do: 15.12.2025

Co nabízíme?

  • stabilní zázemí významného společensky odpovědného zaměstnavatele územní samosprávy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (základní plat je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 nařízení vlády);
  • osobní ohodnocení na základě dosažených pracovních výsledků;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 7 dnů osobního volna (sick days) s náhradou platu (po zkušební době);
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání pro podporu profesního rozvoje;
  • po zkušební době příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 150,- Kč;
  • příspěvek na dopravu;
  • u vybraných profesí možnost podat žádost o přidělení služebního bytu – tato možnost je uvedena vždy u konkrétního výběrového řízení;