Jan Strach a Petr Žižka se již roky zabývají rapovou a streetovou muzikou, která je baví se vším všudy. Jejich přátelé, známí a kolegové nebyli vůbec překvapeni jejich nově otevřeným obchodem právě s tímto stylem oblečení. Za sebou mají už mnoho natočených klipů a tvořili je s nejznámějšími hvězdami této oblasti. Vizuální vzhled natáčených protagonistů je velmi důležitý a tak spojili „užitečné s užitečným“ a vrhli se na módu, která má ducha, progres a je zajímavá. „V našem obchodě se sice prodává zboží „z druhé ruky“, ale luxusně ošetřené, a hlavně podstatně levnější, než jsou třeba drahé a nové originální tenisky,“ okomentoval Jan Strach. Oba mladí pánové si pochvalují, že se jim podařilo propojit high-fashion prémiových značek a zachovat koloběh zboží. Mimo bot tu zájemci najdou různá trička a další kousky oblečení. „O hygienické ošetření zboží je perfektně postaráno,“ prozradil nám Jan Strach a dodal: „máme tu zaměstnance, který všechno zboží připraví do obchodu tak, aby bylo jako nové.“
Primárně je obchod asi nejzajímavější pro generaci Z, ale i rodičům dětí tu dovedou poradit a nasměrovat je ke správné koupi. Obchod funguje také jako komunitní centrum pro lidi, kterým je určen rovněž magazín The Mag. Streetová kultura je generačním fenoménem doby. A každá doba si žádá své, recyklace, udržitelnost a ekologie nás k tomu vyzývá.
Zajděte si prohlédnout obchůdek, který je přímo na Národní třídě v Pasáži Metro.