Vážení občané a návštěvníci úřadu,
vláda České republiky v rámci vyhlášeného nouzového stavu omezila mimo jiné činnost úřadů a institucí.
Na základě odst. 3 usnesení Vlády České republiky ze dne 21. října 2020 číslo 1080 o přijetí krizového opatření oznamujeme veřejnosti, že úřední hodiny Úřadu městské části Praha 1 jsou stanoveny takto:
Úřad městské části Praha 1
Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1 – tel. ústředna: 221 097 111
Po 8:00 – 13:00 hod.
St 13:00 – 18:00 hod.
Informační kancelář
Podávání informací, ověřování podpisu a opisu s listinou, Czech POINT, podatelna
Vodičkova 18, Praha 1 – tel.: 221 097 280, 221 097 300, nebo ústředna: 221 097 111
Po 8:00 – 13:00 hod.
Út 8:00 – 11:00 hod. (pouze podatelna v informační kanceláři)
St 13:00 – 18:00 hod.
Čt 8:00 – 11:00 hod. (pouze podatelna v informační kanceláři)
Pá 8:00 – 11:00 hod. (pouze podatelna v informační kanceláři)
Upozornění: Poslední klient bude obsloužen 15 min. před koncem úředních hodin (ověřování, CzechPOINT)
Vydávání certifikátů probíhá v rámci dodržení nařízených hygienických opatření a pouze po předchozím objednání termínu.
Zároveň vás prosíme, abyste kvůli současné situaci upřednostnili elektronickou a telefonickou komunikace před osobní návštěvou.
Děkujeme za pochopení.
Oznámení ke stažení – PDF