Vážení občané a návštěvníci úřadu,

vláda České republiky v rámci vyhlášeného nouzového stavu omezila mimo jiné činnost úřadů a institucí.

Na základě odst. 3 usnesení Vlády České republiky ze dne 21. října 2020 číslo 1080 o přijetí krizového opatření oznamujeme veřejnosti, že úřední hodiny Úřadu městské části Praha 1 jsou stanoveny takto:

Úřad městské části Praha 1

Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1 – tel. ústředna: 221 097 111

Po 8:00 – 13:00 hod.

St 13:00 – 18:00 hod.

Informační kancelář

Podávání informací, ověřování podpisu a opisu s listinou, Czech POINT, podatelna

Vodičkova 18, Praha 1 – tel.: 221 097 280221 097 300, nebo ústředna: 221 097 111

Po 8:00 – 13:00 hod.

Út 8:00 – 11:00 hod. (pouze podatelna v informační kanceláři)

St 13:00 – 18:00 hod.

Čt 8:00 – 11:00 hod. (pouze podatelna v informační kanceláři)

Pá 8:00 – 11:00 hod. (pouze podatelna v informační kanceláři)

Upozornění: Poslední klient bude obsloužen 15 min. před koncem úředních hodin (ověřování, CzechPOINT)

Vydávání certifikátů probíhá v rámci dodržení nařízených hygienických opatření a pouze po předchozím objednání termínu.   

Zároveň vás prosíme, abyste kvůli současné situaci upřednostnili elektronickou a telefonickou komunikace před osobní návštěvou.

Děkujeme za pochopení.

Oznámení ke stažení – PDF