Vážení podnikatelé,

od 11. ledna 2021 je možné živnostenský odbor navštívit pouze na základě předchozí rezervace schůzky v rezervačním systému návštěv. Služby živnostenského úřadu jsou dostupné přes „příjem podání“.

Děkujeme za pochopení.

Nástroje pro komunikaci na dálku

Formuláře pro oblast živnostenského podnikání jsou dostupné plně online. Aplikace je podporována prohlížeči (Google Chrome nebo Mozilla Firefox). Zde vyplněné podání můžete online odeslat do datové schránky (Praha 1: b4eb2my) nebo do podatelny živnostenského rejstříku. K online podání můžete rovněž využít portál občana.

Upozornění: Povinně dokládané přílohy musejí být opatřeny ověřovací doložkou, že byly pořízeny z originálu. K využití online služeb musíte mít vlastní datovou schránku.

Nástroje pro fyzickou komunikaci

Dále je možné zde vyplněné, vytištěné a vlastnoručně podepsané podání fyzicky zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu živnostenského úřadu: Městská část Praha 1, Úřad městské části, Odbor živnostenský, Vodičkova 681/ 18, CZ – 115 68, Praha 1 – Nové Město nebo jej zanechat v podatelně úřadu.

Formulář si lze fyzicky stáhnout a vytisknout zde.

Alternativně lze využít také Czech POINT. Osobní návštěva živnostenského úřadu je možná pouze na základě předchozí online rezervace, jak informujeme výše.