Na základě usnesení Vlády ČR a mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví byla přijata následující opatření k fungování úřadu městské části po dobu nouzového stavu. I po skončení nouzového stavu zůstávají některá opatření do odvolání i nadále v platnosti.

  • Od 1. března 2021 až do odvolání bude mít úřad městské části úřední hodiny pro veřejnost pouze v pondělí a ve středu od 8:00 hod. do 18:00 hod.
  • Pracoviště vybavená vyvolávacím systémem a odbor stavební úřad budou v úředních hodinách pro veřejnost přijímat pouze klienty objednané prostřednictvím vyvolávacího systému nebo telefonicky či e-mailem.
  • Na pracovištích, která mají pracovní dny i v úterý, čtvrtek a pátek, bude možné klienty přijímat pouze na základě předchozí telefonické nebo e-mailové domluvy nebo na základě objednání učiněného dálkovým způsobem. Předem objednaný klient si v kanceláři oddělení služeb a informací (v informační kanceláři) vyžádá písemné povolení ke vstupu do budovy. 

Přehled otevírací doby:

Úřední hodiny pro veřejnost zůstávají:
Pondělí 8:00-18:00
Středa 8:00-18:00

Pracoviště, kam je nutné se telefonicky, emailem, nebo skrz online rezervace objednat i na úřední hodiny pro veřejnost:
Živnostenský odbor
Matrika
Ověřování, výdej certifikátů, CzechPOINT
Osobní doklady
Stavební úřad (telefonicky nebo emailem)

Informační kancelář, Výdejna parkovacích oprávnění do Zóny placeného stání, Pokladna a Oddělení osobních dokladů, jsou po objednání dostupná i v následující dny:
Út 8:00 – 15:30 hod.
Čt 8:00 – 15:30 hod.
Pá 8:00 – 13:00 hod.