Doprava, parkování a úklid Školství a spolky Kultura Sport Čistota a životní prostředí Bezpečnost a veřejný pořádek Sociální péče a zdravotnictví Byty, nebyty a privatizace Územní rozvoj a investice Obchod, služby a podnikání
Uzavírky Smetanova nábřeží - Pro a Proti - rozhovor starosty Oldřicha Lomeckého a sdružení Auto*Mat pro Český rozhlas
14-10-2013

Uzavírky Smetanova nábřeží - Pro a Proti - rozhovor starosty Oldřicha Lomeckého a sdružení Auto*Mat pro Český rozhlas

"Má smysl uzavírat pražské Smetanovo nábřeží a nebo je to jeden velký nesmysl? Kdo je Pro a kdo je Proti a proč si zatím stojí? Zavřeno bylo nábřeží pět sobot v září a říjnu. Je Smetanovo nábřeží ideální pro místo, kde by měla být zóna klidu a setkávání, ale víkend je jedna věc a druhou jsou všední dny, pomůže jeho zavření lidem, kteří tam pracují? Jak to řeší třeba jinde ve světě, problém přeplněných ulic, kolon ve špičkách a přeplněné chodníky? Pro a Proti na České rozhlase začíná, u mikrofonu Vás zdraví Patricie Strouhalová."

Poslechněte si záznam rozhlasového pořadu "Pro a Proti" na stanici PLUS Českého rozhlasu. Diskuse se zúčastnil starosta MČ Praha 1 Oldřich lomecký a zástupce sdružení Auto*Mat Vít Masare.

Poslechněte si záznam rozhlasového pořadu "Pro a Proti" na stanici PLUS Českého rozhlasu.
Diskuse se zúčastnil starosta MČ Praha 1 Oldřich lomecký a zástupce sdružení Auto*Mat Vít Masare.

„Praha 1 rozhodně usiluje o to, aby se zklidnilo centrum, nicméně žijeme v reálném světě a Praha 1 má dva tranzitní koridory – jeden prochází Karmelitskou na Malé Straně, jeho kapacita a vytěžitelnost je zhruba osm tisíc aut denně, a druhý je Smetanovo nábřeží se zhruba 11 tisíci auty. Když si to spočítáte a jednu část uzavřete, vystavíte tu druhou kolapsu,“ řekl mj. v diskusním pořadu Českého rozhlasu starosta Prahy 1 Oldřich Lomecký.